Bajs!

Igår var jag med Frida och Willeman och det var verkligen roligt. Länge sedan vi umgicks nu känns det som så det var roligt att ses och igår kunde inte varit än bättre dag då jag verkligen behövde henne. Hon fick mig på andra tankar när jag var så ledsen så det var roligt. Och pappa du behöver inte bli så orolig jag är ok och det är absolut ingetting med Marcus som gjorde mig ledsen det är andra saker som jag inte tänker ta upp på bloggen.

Iaf vi drack kaffe, åt mat, gick promenad och snacka en massa. Så visade jag en rolig grej jag med william. Jag höll honom under armarna och så sprang vi över hela lägenheten det var jätte roligt men jobbigt för båda två. Sedan har jag börjat lära honom säga Amanda...han kan säga dadda, mamma och ah så det blir inte så svårt att säga amanda. Han började säga adda ist för edda iaf så ett framsteg. Inte långt kvar. Ska dit i morrn och plugga med så då ska jag lära upp honom ytterliggare.

Idag har jag bara varit hemma och pluggat inför tenta. Sen gjorde jag världens underbaraste fisksoppa, helt utan recept. Den blev as god speciellt med vitlöksbröd och påskmust till. Är sketa stolt. Sen åt jag upp all choklad med som älskling köpt men med tanke på igår och att jag pluggade så tror jag att jag var värd lite av den kärleken som chokladen ger.

Blev jätte glad för älsklingen kom hem i dag i ca två timmar när han hade rast, betydde otroligt mkt för mig verkligen. Varje sekund med honom räknas. Han kommer inte hem alltför sent idag heller så det är skönt. Bara tråkigt att det inte är speciellt mkt på tv. Men en skräckfilm går på sexan, White noise den kan jag verkligen rekomendera. Själv har jag sett den så många ggr nu att jag inte tycker den är så läskig. Men första gången var det den läskigaste filmen jag sett.

Tänkte lägga in lite bilder, ni som har bilddagboken får se samma igen men min familj får se dom för första gången.  Det är en massa gamla bilder med, enda från valborg men har inte rensat mobilen förrens nu, Och Frida senare ikväll lägger jag in bilderna från dopet, älsk har kameran...Men lovar att göra det sen. 

 














Kärlek

XoXo Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Tur att du har dem iaf nu när jag är så upptagen, även om jag försöker hinna vara med dig också. Puss

2<3

2009-08-16 @ 20:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0