Hej

Idag är en seg dag då jag inte gör ett dugg. Vaknade klockan 10-11 ungefär. Gick upp lade mig i soffan, glodde på tv och åt frukost efter ca en timme eller så.

Igår var dock en mkt trevlig dag. Frida ringde och väckte mig runt 9.30 och kl. 11 ngt var jag hos henne. Vi hade det trevligt, snacka, åt mat, glodde på tv och lekte med Willeman.

Så tillbaka till idag...Har börjat läsa en blogg om en otrolig tjej, eller rättare sagt en tjej som sminkar otroligt bra. Alla som känner mig vet att jag älskar smink och att sminka mig själv och andra för skoj skull. Tyckt att jag varit hyffsad bra men när man läser hennes blogg så förstår man att man egentligen suger. Men övning ger färdighet så idag har jag lekt. Sminkningen är absolut ingt jämfört med hennes men det är ändå väldigt roligt så lägger in bilderna här...

  Utan ngt smink alls...           Grönt+svart+grönt                 again           again
                                                                 

  svart+rosa+lila                 again....                                                  svart+grönt+ blått igen       igen    igen 
                                             


igen          igen     igen
                                               


Vet har för mkt fritid och bilderna är inte super kvalite men jag har fått tiden att gå och jag har haft det roligt=)

Längtar till babe kommer....XoXo Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ser ut som att du hade ganska roligt iaf =)

Puss 2<3

2009-08-20 @ 10:27:11
Postat av: Frida

Jättefint ju gumman :D

2009-08-20 @ 22:11:37
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så jävla fin!!!!!!!

2009-08-22 @ 17:50:03
Postat av: emelie

Så jävla fin!!!!!!

2009-08-22 @ 17:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0