Hejsan

Nu bor jag och älsk hemma igen...det känns faktiskt skönt även om det blir lite trängre. Greger gillar det med, han är så avslappnad och lugn och vill gosa med båda hela tiden. I skägget så kom han bara fram och gosa när en av oss var hemma men nu gosar han alltså hela tiden med båda.

Igår så flyttstädade vi lägenheten, usch och fy och blä. Marcus städade badrummet medan jag tog resten av lägenheten, dvs köket, sovrummet och vardagsrummet. Torkade fönstren för första gången och det var rätt kul faktiskt trots att han had ejobbiga fönster med fyra st på varje. Efter det så åt vi pizza och hyrde film samt köpte filmgodis. Vi såg på "stepbrothers" som var lite av en besvikelse samt "Australia" som var bra precis som alla sagt.

Just nu är Marcus och städar i ett rum på skolan som Mpire haft under nolle-p men han kommer hem lite senare och då ska jag göra en god pastasallad med kantareller, haloumi ost, proscitou, rödlök, ruccola och strimmlat kött. Lite italiensk så det passar!

I morgon börjar skolan igen, känns roligt. Dom första två veckorna handlar det ju om sex så ;) Förresten klarade jag tentan, gick ju bra sa jag ju!

Den 18-20 ska jag till Hofors med Frida och Willeman, de ni. Hennes Thomas jobbade då så hon behövde chauför så då hänger jag på. Kanske utgång där med hehe...

Här kommer mer sminkbilder och andra bilder...



Green forest



Pink positive



Orange natural



Ögonbryns färg



XoXo Amanda

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Så himla duktig du är på flätan nu gumman :D Du måste lära mig assssss :P:P



Jaa de ska bli så himla roligt att du ska följa med till hofors :P

2009-08-30 @ 19:02:04
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/
Postat av: Marcus

Jättegod mat, älskling :)

Synd att jag inte valde Kenny Starfighter i stället, men det var ändå mysigt att se på film med dig ;)

Puss, 2<3

2009-08-30 @ 19:59:05
URL: http://mannndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0