Tja!

Ledsen för inlägget igår men jag hade en väldigt dålig dag. Den veckan i månaden och ingen choklad behöver jag säga mer? Idag mår jag iaf betydligt bättre, sov till 11.30 hehe, snacka om trött. Kände dock att jag var tvungen att gå upp då jag ska börja jobba 13.30, ingen lust men vad gör man inte för lite pengar.

Just nu håller jag på att göra frukost/lunch, spaghetti med köttbullar och lite ost och grönsaker. Mkt gott faktiskt, min käre man som lärt mig att man kan göra riktigt goda rätter av köttbullar och spaghetti.

Min man stack i morse vid 7 som vanligt och kommer väl hem hyffsat idag iaf, när jag jobbar kväll osis. Vi går om varandra rätt mkt och det har väl en orsak till att humöret går ner en ning då och då för jag saknar honom så fruktansvärt. Men  efter sista augusti som kommer det nog bli bättre. Sen har jag ju en överraskningsdag, en romantisk en som han ska planera...DEN längtar jag också en massa efter.

Räknar fort ner...bara 2 dagar kvar, med denna!!!

Älskar dig Marcus, mer än du någonsin kan förstå...gör allt för dig/oss <3

Tack mina vänner för att ni ställer upp när humöret tippar och finns där för mig för att få fram ett leende vilket ni alltid lyckas med<3

XoXo Amanda

Kommentarer
Postat av: Thilla

Myspys, hoppas de blir en bra dag. puss

2009-08-12 @ 12:51:48
URL: http://thillanilsson.blogg.se/
Postat av: Marcus

Har du köpt choklad nu då? ;)

2<3

2009-08-12 @ 13:50:57
Postat av: Frida

always

2009-08-12 @ 23:29:50
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0