Hej!

Hej hej sitter hemma hos Friday och myser, lille William vill inte sova stackarn. Inte lätt att vara liten när ingen förstår vad han vill och stackars Frida :/ men ni är en så go familj du, thomas och lille willeman, så underbart att se er.

Annars är jag mkt trött idag, tidig morron. Saknar min schnuuuscus Marcuuus med, längtar tills på fredag :) Och fortf pirrig inför söndag när det blir att träffa svärmor och svärfar och halva hans släkt ;P Hittat ny outfit jag ska ha på mig hahaha tjejig jag är ;)))

Hem sen och käka och göra inlärningsplanen ihh jobbigt massa i skolan nu och statistik tenta på måndag FY FAN om man får uttrycka sig så ;PP

Helt meningslöst inlägg, men ändå...lycklig<3

XOXO Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0