God kväll!

Nu är det ljust i lägenheten igen, hade ju släckt en timme mellan 20.30-21.30 för att man skulle visa att man brydde om sig miljön och eftersom jag inte är lika duktig som Marcus (han källsorterar) så tänkte jag att det var bäst att släcka ner iaf. Men som Frida sa: Marcus kommer till himmlen för att han bryr sig om miljön. Jag: Jopps hoppas han får ta med sig frugan. ja så jag hoppas på det helt enkelt att han får ta mig med.

Idag har jag varit med Emelie, fikat på stan och hjälpt henne att packa upp saker i lägenheten. Så tog vi lite kaffe och körde Quake, jag var helt klart sämst. Marcus hade möte hela dagen men kom hem strax efter mig, ungefär i tid till att släcka ner hela lägenheten. Så vi tände ljus och spelade kort. Jag var helt klart bäst på poker och hade vi kört klädpoker hade han suttit näck och jag helt påklädd om jag säger så.

Nu är det fotboll på tv :( BLÄ, så jag sitter vid datorn ist och mannen min glor på tv och skriker till lite då och då, dock inte riktigt lika högt som far min så jag har öronen kvar.

I morrn åker jag hemåt till min pälskling (Greger) ngn gång efter att jag vaknat, ska väl försöka plugga lite i morrn med. Eller jag SKA plugga i morrn, thats it!

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det gick visst lite si och så med dina planer, blev det nåt plugg? Tur för mig att du stannade iaf, god mat fick jag =)

2<3

2009-03-30 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0