God morgon!

Shiet blev helt chockad när jag vaknade och upptäckte att klokcan var 11.30 så långt brukar inte ens jag sova. Sedan fick jag ännu mer panik när jag förstod att jag skulle dra fram klockan en timme, alltså 12.30 men blev lite lättad när jag förstod att min mobil hade gjort det automatiskt. Var tvungen att kolla upp på internet..:P Så egentligen har jag ju "bara" sovit till 10.30 och det känns lite bättre.

Blev inte att åka hem idag, stannar hos älsklingen min för att vi ska få lite mer tid för varandra då han kommer hem tidigare idag. Igår blev det ju inte så mkt umgås eftersom han kom hem sent och sedan så var det ju fotboll. Fotboll är ju inget jag direkt gillar så jag spelade lite ist och var väl lite väl sur, förlåt älsklingen min!

Idag när jag vaknade, alldeles för sent fast lagom egentligen så kände jag lukten av att älskling hade bakat eller lagat ngt till frukost. Jag gick upp och fann SCONES i köket, mumma...TACK DARLING!


XoXo Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Tänkte väl att det skulle pigga upp. Vad gör man inte för sin älskling ;)

2<3

2009-03-30 @ 21:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0