God natt!

Ja, nu är klockan mkt och jag har precis kommit hem från jobbet och ska snart lägga mig och sova men tänkte hinna med ett litet inlägg. Super lugnt på VFU:n idag, inte mkt alls att göra och ändå fick jag ha hand om två pat.alldeles själv. En rolig sak var iaf att USKAN i vårat vårdlag kom fram till mig och sa:  Måste bara säga att du är en jätte bra tjej, du är intresserad och tar för dig och jätte duktig med patienterna. Har skrytit om dig ikväll för dom andra så tänkte att jag ska säga det till dig med. Du är en toppen tjej...      Blev alldeles rörd när hon sa det, jätte roligt och väldigt oväntat :DD Känner verkligen att det är SSK jag vill eller SKA bli.

Mår för övrigt bättre idag men inte riktigt kry är jag nog inte. Gick och lade mig igår runt 00.30 efter att ha tagit ytterliggare 2 eeze och somnade nog direkt. Vaknade första gången vid 7 men somnade ganska snabbt om för att sedan vakna som vanligt vid 9 och ligga och dra mig till 10.30, det var skönt. Åt sconesen som blev över igår och sedan började VFU:n vid 13 som jag då redan berättat om.

Nu så sitter jag bara och varvar ner och ser på "Sexy, Dirty, Money"..kommer nog somna bättre då och drömma om min älskling som nu inte är så långt kvar tills jag får träffa, fredag wei <3 I morrn blir det att åka hem till Frida och lille William, vilket påminner mig om att lägga in lite kort på guldklimpen som togs när jag träffade dom förra veckan samt lite från hockeyn med pappa...










XOXO Amanda








Kommentarer
Postat av: pappa & maria

Jag hoppas att om jag blir sjuk, så vill jag ha dig som sjuksköterska. Du har en så fin omtanke om dina medmänniskor Amanda. Många kramar Maria.





Inte visste jag att du tog mig på bild i Cloetta Center. Ifall jag köper biljetter till slutspelet ska du och Marcus med i så fall? Jag älskar dig, och lycka till med studierna, och så klart inkluderar det Marcus.

2009-03-05 @ 19:49:35
Postat av: Marcus

Det var inte mitt fel att du vaknade tidigt den här gången, jag gick upp vid 8 =)

Vi får väl se om LHC skärper till sig så att det är värt att gå och se dem...

2009-03-05 @ 22:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0