Torsdag

Till min älskling....<3 (förutom partiet där de sjunger I´m losing you)



Sitter just nu hemma hos Frida och glor på glamour, detta är enda stället jag gillar den serien på. Weird jopp jopp. Kom hit runt tre då gummsan ringde och fråga om jag ville hålla henne sällskap och givetvis kunde jag inget annat än att säga ja. På förmiddagen var jag i skolan och gjorde en artikel analys tsm med några i basgrupp, gick snabbt och smärtfritt. Sedan gick jag, eller åkte buss hem och hämtade min cykel som äntligen är lagat. 650 kr, kan tyckas bättre att köpa en ny men mamma betalade, hon älskar den cykeln som hon ägde i 25 år innan jag tog över den och sabba den om och om igen. Storhandlade också lite när mammsen var här samt åt kina mat på Chili, som vanligt ;) Fick också en ny vår jacka och en matchande sjal. Jackan är en grön parkas som sitter som smäckat, ja allt klär väl en skönhet ;)

I morrn blir det skola först och sedan hem till älsklingen som har en överraskning till mig, spännande som sjutton. På lördag ska vi nog spela spel med Adam och Emelie, trevligt trevligt. Hahaha vad jag dubbel skriver alla ord.

Shiet nu är det unga mödrar så....

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Tack =) Det var dock svårt att missa titelraden ;)

2<3

2009-03-19 @ 22:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0