Wow

Visste inte vad jag skulle ha som överskrift eftersom jag inte längre får använda =)))) hihi

Sista dagen på VFU:n idag, tråkigt men skönt för mina fötter som verkar som om dom hade stukats tio tusen ggr om ungefär. Idag efter VFU:n gick jag till Friday och underbara Willeman. William låg och sov när jag kom och sov ett tag, sedan kom han upp och såklart får bonusmamman krama om honom och bära och hålla honom innan det blev dags för mat. Sedan har han skrattat lite och pratat, så underbar. Han tyckte även min klocka och min dans var roande. Under kvällskvisten så blev han lite kinkig och trött och då fick jag gå och vagga honom lite så fick föräldrarna vila lite, dvs duscha och kolla på datorn, de är dom allt värda. Och hör och häpna, eller se vad du nu önskar göra, han somnar i min famn och sover där i 20 min eller ngt medan jag vaggar och studsar. Snacka om att man kan få armmuskler av att ha en liten en...när vi sedan lade ner han i sängen så vaknade han igen men lite duktig var jag ändå som fick honom att somna, inte alla som kan det visst. I morrn åker de unga tre till Hofors, kommer sakna er men vi ses nog snart igen :)))

IMORGON SKA JAG TRÄFFA ÄLSK....sjukt att man kan sakna ngn så mkt, hihi. Är verkligen så otroligt kär och jag blir bara mer och mer kär. Bara pirrar i hela kroppen när jag ser honom och han blir bara snyggare och snyggare, underbarare och underbarare....att jag äntligen fått sådan tur!

Och JA pappa vi vill gärna gå på slutspelet om du köper biljetter, eller hur Marcus? (gillar ju hockey nu) Försök med en dag som inte är tisdag eller torsdag bara så tror jag att det ska funka :D





XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som sagt, vi får se om de rycker upp sig =)

Äntligen fredag i morgon! :D

2<3

2009-03-05 @ 22:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0