Tjejkväll!

Inte skrivit på ett tag men helgen har bestått av att umgås med Frida och Camilla. Här får ni iaf en uppdatering av mitt smink, som ni har längtat va?

Torsdags: Black widow


Fredag:Igår träffades jag, Frida och Camilla och självklart så sminkade vi oss och hade en massa skoj. Här kommer de exlusiva bilderna:

Min första sminkning blev en Frosty Frizzy, Frizzy efter min inspiration nämligen godisflaskorna med blått och rosa:



Vid andra sminkningen ville jag se bitchigare ut...lyckas jag? Bitchy Frizzy




Hela gänget!



Svartvitt: Varför är man snyggare i svartvitt?


Idag Frosty Ice:



XoXo Amanda

Kommentarer
Postat av: Thilla Mannndy

fiiint =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0