3 dagar kvar

3 dagar kvar tills min gosplutt, min älskling, min sötnos, mitt liv, min dröm, min kärlek, min man, min pojkvän, min själsfrände, mitt allt åker...Åh så jag kommer sakna dig babe. Du är verkligen det underbaraste som någonsin hänt mig. Det här kommer bli jobbigt och vi vet aldrig hur det slutar men det enda jag vet är att jag VILL och HOPPAS att det kommer vara vi för resten av livet. Jag älskar ju dig av hela mitt hjärta...

Förutom att jag har en ljusstake ifrån min älskling som jag ska tända varje kväll, några tröjjor som han gått i och som alltså luktar massa han, halsbandet jag fick av honom på min 21 års dag så har jag skaffat ännu en sak som ska påminna mig om honom varje dag...ett NAMNARMBAND av silver med en kedja av hjärtan och så står det Marcus. Så andra kanske lindar sina pojkvänner runt sitt lillfinger men jag gör det runt min handled. Åh längtar tills det kommer, tar upp till 18 dagar men det är det värt. Längtar dock inte efter det lika mkt som jag längtar tills babe kommer hem och vi ska flytta ihop på riktigt i gemensam lägenhet och skaffa hund, right babe?

Idag ska vi gå ut och äta middag och i morrn så blir det att åka till svärföräldrarna i Runtuna. På måndag lyfter Marcus från Sverige och bär av till Italien och jag kommer åka hem med ögon som översvämmas av tårar och säkerligen kläder som blir neddränkta i snor för jag blir så snörvlig när jag gråter. Ska tillbringa måndag hos Camilla och myspysa med henne och Frida med fetdag med stort fett F. Underbara vänner <3

Nej nu ska vi se på film...Love!

XoXo Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag ska inte glömma bort dig heller, jag har ju ditt armband och den digitala nyckelringen med massa fina bilder på dig =)

Längtar också tills vi flyttar ihop och allt det där...

Puss 2<3

2009-09-11 @ 17:03:33
URL: http://maccherone.blogg.se/
Postat av: Frida

Duvet att jag allid har en öppen dörr till dig, och en sovplats :)

2009-09-11 @ 21:08:25
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/
Postat av: Thilla

allt kommer gå fint vännen =) som frida sa, jag har en öppen dörr till dig o en sovplats <3 Puss

2009-09-11 @ 23:59:45
URL: http://thillanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0