Älsklingen min!

Nu har min älskling åkt...eller han åkte ju i morse. Igår kväll började allt kännas lite bättre för jag beställde biljett till den 10e okt så det är inte ens en månad kvar tills vi ses. Visst det kan kännas långt men jag har ngt att se fram emot och det känns inte lika långt. Innan har jag ju vetat att vi kommer ses men det kändes ändå som vi inte skulle träffas på ett helt år men nu är det alltså helt säkert. Sedan hade vi en underbar kväll tillsammans så jag har massa fina minnen att tänka på.

I morse blev jag lite tårögd när jag vakna då jag kom fram till att snart åker han. Pussades och gosade en massa både hemma hos svärföräldrarna och på flygplatsen. Att säga adjö var svårt men vi ses som sagt snart. Älskar honom så sjukt mkt så vet att vi kommer klara det.

I dag har jag umgåtts en massa med Camilla och Frida. Fettat godis, chips och cola så det har också fått mig att må bättre. I natt ska jag sova hos camilla, mys. Blev också glad att älsklingen min hade bloggat och tillägnat en tanke till mig.

Sitter med Marcus tröja på mig, en röd myströja och inatt blir det att ha Metallica tröjan som snuttefilt.

Älskar dig massa massa massa mandelmassa min gosigastegosegosifnuttsnuttkorv <3

XoXo Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

En dag mindre nu tills vi ses =)

Igår kväll var det fint att ha nyckelringen att titta på innan jag somnade =)

Puss 2<3

2009-09-15 @ 14:02:16
URL: http://maccherone.blogg.se/
Postat av: emelie

Vad mysigt med hans tröja! ni kommer klara det här, ni älskar ju varandra så ofantligt så detta är ju lätt ;) finns här! Skulle höra om vi ska ses snart!? länge sen nuigen! puss

2009-09-17 @ 12:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0