...

Igår hade jag min första skoldag för den här terminen. Vi påbörjade HEL II som varar dom två första veckorna. Vi läser då integrerat med de andra utbildningarna på HU och ämnet vi belyser är sexologi. Idag hade jag min första basgruppsträff och det var intressant och känns som det kommer bli två roliga veckor.

Efter skolan var jag på ett läkar besök på kvinnokliniken där dom kollade upp varför jag har haft så ont i mina äggstockar det senaste året. De kunde inte hitta ngt särskilt av att bara kolla utan allt såg bra ut, gjorde några ester som ska skickas iväg på analys men det är säkerligen inget. Det enda han kunde se var att jag hade aktivitet i mina äggstockar trots att jag äter P-piller, dom ska sova nu. Dubbla kondomer sa Marcus men tror ej det behövs för fick starkare P-piller men ska inte ta dom för ska sluta med p-piller nu när marcus är borta i ett år, jag mår bättre då.

När jag kom hem blev jag lite sur och trött på alla kartonger som står överallt så jag började städa och plocka. Sedan när jag kom in i köket hade marcus köpt värsta ros buketten. MM älskar dig!!!

Myser i soffan och väntar på älsk...



Lekt med långa ögonfransar...



Underbara rosor <3



XoXo Amanda

Kommentarer
Postat av: emelie

Tur att det inte var något farligt, och dubbla kondomer funkar alltid ;P



Looove

2009-09-01 @ 22:56:08
Postat av: Marcus

Hm, tror bestämt att det var du som sa det ;)

Rosor till min ros =)

2<3

2009-09-03 @ 11:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0