Snäcka!

När man var liten letade man alltid på sommrarna efter snäckor. Man ville ha den där allra finaste och när man hittade den blev man så glad och lycklig. När man växer upp söker man annat, man söker en fin, underbar man/kille att älska, den allra bästa precis som med snäckan för man vet att man då kommer bli glad och lycklig som när man var liten. Men också precis som den där snäckan så kan man få leta länge, vända upp varenda sten och då och då hittar man en snäcka men inte den med stort S. Man får plocka många snäckor som kanske är fina till en början med snabbt blir fula, smutsiga och går sönder. Men så en dag hittar man snäckan med stort S och på samma sätt hittar man mannen med stort M och det gjorde jag för snart 9 månader sen. Min älskade, underbara pojkvän Marcus...du är snäckan som gjorde mig lycklig som liten, du är mannen som gör mig lycklig nu...





XoXo Amanda

 


Kommentarer
Postat av: Marcus

Det är så fint så jag blir tårögd... Du är verkligen något alldeles speciellt. Min alldeles speciella älskling =)

2<3

2009-09-22 @ 17:46:05
URL: http://maccherone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0