Tjena

Sitter i soffan med min älskling, ser på ngt på tv men inget speciellt. I helgen var jag i GBG och firade syster, såg Sissela Kyle som var bra och åkte räkkryssning som var god. Trevligt och träffa hela familjen med och att dom hann träffa Marcus innan han åker.

Igår var jag en snabbis i skolan och sedan en snabbis med Frida för att sedan ha myskväll med Marcus. Vi såg "Män som hatar kvinnor" och "Kenny Starfighter" vilka båda faktiskt var bra.

Ikväll ska jag vara barnvakt åt mitt underbara bonusbarn Thuva i sällskap med Frida. Marcus ska spela in gyckel. I helgen blir det att åka till Runtuna och sen åker min älskling vilket är pissigt jobbigt och tråkigt.

Jag har mens snart vilket också är pissigt jobbigt och tråkigt, därav detta ointressanta inlägg men här kommer iaf lite bilder...




Dagens sminkning. Blått + svart


'
Syrran svart+grått+lila



Grönt skimmer + rosa eyeliner


Vitt skimmer+grått




Orange + rosa (utan highlighter)


Vitt skimmer + brunt


Kärlek...

Ljusstaken fick jag igår av min älskling i present. Den ska tändas varje kväll innan jag somnar nu när han kommer vara borta så vet jag ändå att han finns hos mig...<3

XoXo Amanda

Kommentarer
Postat av: mamma

älskar dej pluttis! det var jättetrevligt att träffas alla i helgen.

2009-09-08 @ 20:24:35
Postat av: Marcus

Jag kommer sakna dig och våra stunder tillsammans, men jag känner att vi kommer att klara detta bra.

Puss 2<3

2009-09-09 @ 13:25:47
Postat av: Marcus

Nu har du nåt att läsa och kommentera också ;)

maccherone.blogg.se

2<3

2009-09-09 @ 23:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0