Godmorgon, godmiddag, godkväll!

Gäsp nu är jag vaken, kunde inte sova längre även om jag önskat. Hade velat sova til 16.00 men jag kännde mig pigg så jag gick upp, får sova några timmar senare innan jobbet. Ute öser regnet ner och i morse var det även åska, hel mysigt att somna till.

Rätt roligt med bloggande faktiskt, får väl se hur länge det håller i sig. Har aldrig varit en speciellt duktig dagboksskrivare, hade som liten ca. 10 st. olika där jag bara skrev vilka killar i klassen som jag var kär i, vilkey var ALLA(detta var på lågstadiet). Sedan är jag rädd för att berätta för mkt för jag är rätt öppen av mig, som en lättläst bok liksom. Men det kommer handla mest om mig, jag kommer inte nämna namn om det skadar ngn men det motsatta när det gäller ngt positivt.

Sitter här i soffan och funderar på att ta och käka lite frukost men har lite problem med maten för tillfället. Det blir lätt så när man jobbar natt för jag äter oftast ett mål om dagen och det gillar inte alltid magen så den spyr upp det jag äntligen får i mig. Spydde upp en hel pizza i förrgår och snöt upp en halv fefferoni ur näsan, mysigt va?

Längtar till 6 september då jag ska upp till Göteborg och shoppa hos syrran och även gå ut och festa och ha bara en himla massa skojj. Har lovat mig själv att inte shoppa för mindre än 2000 och max för 3000 men det är inte så svårt, måste ju köpa jeans. Men kanske får tänka över det där med exstensions lite det kostar ju en hel del.

Annars är det bra med mig idag, idag mår jag bra och känner mig stark....än så länge! Många lägger in bilder på vad de har på sig just då men det är inget jag kan göra för det är totalt barnförbjudet och så öppen är jag inte;P

Hörs senare det lovar jag, xoxo Amanda!

Kommentarer
Postat av: Camilla

heeej gumman! fin blogg du ha ! lOVE U PUSS,DU ÄR BÄST .. KLARA ALLT

2008-07-20 @ 16:38:01
URL: http://cemia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0