Tidigt

Oj idag är jag vaken tidig för att vara mig, brukar ju nästan lägga mig vid den här tiden men har precis sagt adjö till Sigge som åkte hem :( Kommer troligtvis somna om en timme igen för börjar bli trött nu när jag sitter uppe.

Helgen har varit super verkligen :))) Mötte upp han vid tåget i lördags klockan 8, tidigt för mig ;P Sen åkte vi hem och sov tills typ 3, han till 4. Senare tog vi med oss lite potatis och sallad samt kött för att grilla nere vid ån. Åt och drack lite vin och öl, skit mysigt. Sedan åkte vi ner till Platå och tog lite drinkar och blev lite små lulliga men åkte hem ganska skapligt och somna några timmar senare.

Igår var en riktigt slapp dag, gick upp runt ett och vid fyra kom vi fram till att det nog var dags att komma ut lite. Vädret har varit så himla varmt, nästan för varmt ni vet man kan ju aldrig vara nöjd. Och min lägenhet är också så jäkla varm så man ligger och blir dyngblöt och får solfrossa typ. Inte speciellt mysigt så vi fick duscha ett par ggr kan jag säga, tur att jag inte behöver betala vattnet. På kvällen blev det bara mys, pizza, godis och film. Kung Fu Panda, hehehe så jäkla rolig. Men nu har han åkt men hoppas han kommer snart igen :)))) Det har varit en rolig, härlig, skön helg :DDD

Kom på att det var väldigt länge sen jag blogga men det är pga att jag som sagt har haft besök så ingen tid för data, väldigt skönt. Idag händer inte så mkt. Om jag inte kan sova efter jag skrivit detta klart så måste jag sova senare eftersom jag ska jobba i natt :( Skönt iaf att det bara är en natt sedan är jag ledig tre dagar till och sen jobbar jag mina tre sista nätter och sedan har jag faktiskt sommarlov :D Fast den 6.e ska jag ta bort mina visdomständer, dom två sista och den 11.e är det tenta :( Sen börjar skolan den 20.e ska nog passa på att åka hem till västervik lite kanske :) träffa gamla goa vänner. Nej nu ska jag göra Greger sällskap i sängen och försöka sova lite till, klockan är ju bara barnet ;P

XOXO Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0