Blodet droppar, blodet droppar

Tja alla mina små nötter haft en bra dag? Själv sov jag hos Camilla, en mkt konstig men härligt och skön dröm som i en dvala eller bara ett dagdrömmande.

Skolan började vid 8.15 men ett missförstånd då hela klassen, inklusive jag satt i Berzelius salen medan läraren var på Birgittaskolan. Lite dålig kommunikation där och lite problem med It´s, grrr. Men läraren sprang upp och vi fick iaf ha 15 min läkemedelsberäkning. Efter det var det 3 h med att lära oss hur man läser FASS, som att det är så himlans svårt;P Men en rolig sak var att vi alla fick varsin FASS mycket snällt :DD Så nu ska Camilla få min gamla :)

Sedan efter lunch hade vi några fler föreläsningar som jag inte orkar berätta om och efter det så lämnade jag blod, därav min fina överskrift :) Är starkare än både mamma och syrran då de båda svimmar och spyr men jag fick bara lite ont i huvudet och lite snurrig. Valde en turkos mugg att ta med mig hem :)

Nu sitter jag och lanar med älskade Camilla och i morrn ska vi gå och köpa biobiljett till SAW tillsammans med Frida så ska vi gå på bio...:))))

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jaha vad skoj :) hur går det då?

2008-11-05 @ 20:43:41
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Postat av: Victoria

Vad bra :) nej nej jag går fortfarande hotell & restaurang programmet :)

2008-11-05 @ 21:50:31
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ja absolut annars hade jag inte valt det :)

2008-11-05 @ 23:36:48
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0