Hejsan

Hejsan på er mina kära små läsare. Hoppas Ni har det bra för det har jag. Varit ledig sedan i onsdags, väldigt skönt. Har pluggat och umgåtts med Camilla och Frida och pälsklingen så det har varit underbart. Sov hos Camilla i tisdags, en halv natt för lilla Thuva blev illamående och spydde stackarn så jag gick hem. Har ännu inte blvit sjuk trots att hon spydde igår natt, peppar peppar!

På onsdags kvällen var jag hemma hos Fridis och myste med henne och Charlieman, hehe är jämt nära på att skriva Totteman men det är ju pojkvänen och inte hunden men blandar ihop dom två namnen när båda kallas man ;P hehe krångligt men Frida fattar vad jag menar.

Igår var det mys med tjejerna, alltså Frida, Camilla och Thuva. Vi åt lite tacos, kolla på skit på tv samt liten förhandstitt på Camillas nya favvo spel DOOM, eller hur det stavas. Stackars Thuva spydde sen på natten igen så la mig i soffan då det är trångt med 5 tjejor i en säng, dubbel som tur var men ändå. Sov inget mer den natten typ och sen var det upp och hoppa klockan sex för att följa med söt Frida till barnmorskan då William inte vänt sig och pappa Thomas var ute på båtresa. Men inte grät jag för det, eller jo blev alldeles tårögd när jag fick se ultraljudet men det var endast av lycka. Helt underbart och fantastiskt var det att se den "lille" krakern och se samt höra hans hjärta slå. Allt  blev så verkligt! Sen var det dags att vända och det gjorde ont på stackars Frida:( Hon blev alldeles platt om magen vilket visar lite på hur ont det måste gjort men hon är stark min Frida, förlossningen kommer hon klara galant! Läkaren stod på ena sidan om Frida och barnmorskan vid den andra så kunde inte hålla henne i handen men jag är ganska uppfinnesrik elelr vad man ska säga så jag höll om Fridas fötter ist och som tur var verkade hon inte kittlig. Tack för idag gumman och William...helt underbart <3

För ett par timmar sen fick jag ett härligt samtal från kära Lisa som ville att jag skulle hänga med ut och naturligtvis bangar jag inte på det :) Men innan dess ska jag troligtvis vara barnvakt till Thuva från 06-15. Mysigt, Camilla prata ngt om Mc Donalds så det får välla bli det nu när tösa har förhoppningar.

Nu ska jag fortsätta se film och mysa med pälsklingen. Btw, vad tycker Ni om min nya bloggdesign? Inget proffs här inte men helt OK va? Lägger in lite bilder från myskvällen med Frida och Charlie :)





Söta va?

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tänkte snarare : Hur fan ska jag klara förlossningen!!!! MEN, hoppas du har rätt gumman :) Tack för ditt stöd idag. Behövde verkligen ha dig där och skulle nog inte gått lika bra utan dig som kollade på mina håriga ben som jag ej når att raka:D ahhahahhaahahha! love you

2008-11-21 @ 22:11:59
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/
Postat av: Mannndy

Du är bäst gumman, stark och helt underbar så du kommer definitivt klara förlossningen. Och du dina orakade ben gör ju dig varm har vi ju kommit fram till ;) Ska nog själv testa den metoden, hmm tror du det är uppskattat? ;DD

2008-11-21 @ 22:14:06
URL: http://mannndy.blogg.se/
Postat av: camilla

jätte fint :)

2008-11-22 @ 11:25:06
URL: http://cemia.blogg.se/
Postat av: mannndy

hehe tack gumms :)))

2008-11-22 @ 21:24:00
URL: http://mannndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0