Helgen

Helgen har varit alldeles toppen verkligen. I fredags fick jag min favvo mat serverad direkt efter skolan,  Camillas Tacopaj mums! Sen såg jag film och mös med pälsklingen, Madagaskar, sex and the city och mamma mia. Madagaskar var den som var bäst helt klart men de andra dög, tack vare sällskapet förstås <3

På lördagen kom pappsen och Maria upp och besökte lilla mig. Vi åkte ut till ikano och tittade på lite julklappar och fika. Jag tog mig en stor macka med salami och Brie samt lite kaffe. Efter det åkte vi till Ica Maxi och handlade massa mat till kvällen och för en ganska lång tid framöver till mig, man får ju inte vara dum utan måste utnyttja när tillfället ges. Skämt å sido, har lagt ut 3000 kr på glasögon denna månaden så plånboken gapar tomt och ihåligt så är verkligen glad att min pappa och plastmamma är så snälla och min mamma med givetvis, Ni är underbara <3
Sedan åkte vi i alla fall hem till mig och så kom Camilla över för att hälsa på min familj och för att hjälpa till att laga hemmagjord kinamat som stod på matsedeln, pappa ville ju äta mat från fritösen. Tog ca 1 ½- 2 h men resultatet blev välldans gott, verkligen. Hjälpte kanske till att jag har sådana bra sångtalanger och gör livet lite underbarare för alla med öron.

Sedan runt 19 åkte pappsen och Maria hem för att jag och Camilla skulle ta och fetsa loss lite för första gången i våran 1 ½ år långa vänskap. Började att dricka lite sakta med lite vin, smakade lite cider och öl av Milla med. Sen så sjöng vi naturligtvis kareoke som vanligt och Camilla blev väldigt ledsen över att jag kunde dö någon dag. Gud vad tårarna föll men sedan skratta vi bara åt det. Hade det välldans roligt tills klockan 00.00 och vi snabbt sprang ner till bussen där vi frågade ut och skrämde lite lammkött, inte kan man tro att vi är 20 respektive 24. På stan var det platå som gällde då jag fortfarande är lite för ung för de gammlas partyställe, BK-Harrys. Dansade lite och blev bjudna på cider och sen åkte vi taxi hem. La oss i sängen, åt lite chips och somnade till någon konstig film som jag inte vet vad det var för någon.

Idag har det bara varit lugnt, umgåtts lite. Gått 4 km in till stan för att sedan hem och träffa pälsklingen igen och äta uppvärmd kinamat som fortfarande är gott. Ska lägga in lite bilder, får se hur många jag orkar men några stycken i alla fall. Tack för igår hjärtat, älskar dig. Och Frida min andra älskling, saknade dig och älskar dig med <3

Festbilder




Dagenefter


XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu har du en komentar baby :P Love u

2008-11-19 @ 23:29:48
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/
Postat av: Anonym

:DDD

2008-11-20 @ 19:19:23
URL: http://mannndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0