Helgen


Har varit en mycket bra helg, om än något lite kall sådan då det faktiskt började snöa i torsdags här i Linköping ;) Helgen, eller ledigheten började med overallsinvigning ute i snön och kylan. Började med lite mat och föröl på örat för att sedan bege oss till Irrblosset för lite smutsiga lekar. Började med att vi fick alla varsin spruta där vi skulle dricka vårat vin ur, gott hemmagjort ful vin. Sedan skulle vi köra en liten ord lek där vi skulle bilda ord med våra kroppar, kallt att lägga sig på marken men ganska roligt. Sedan var det dags för jucklek, jucka och ta sönder ballonger efter att vi dragit upp vin i våra sprutor 5 ggr, detta gjordes 3 ggr om.  Sist men inte minst blev det dags för irländskjulafton och för er som inte vet det är att man ska hålla ner huvudet på en pinne nere på marken och springa tio varv. En ganska jobbig lek och ännu jobiggare när man var tvungen att ta 5 sprutor vin innan. Kan säga att jag var på väg ner mot slänten. Det var riktigt roligt även om jag inte kunde känna mina fötter då de var genomsura. Men det var tur att dom hela tiden hade vätskekontroll och fyllde på våra sprutor. Efter lekarna var det dags för kravallen Pallen och tackvare Kim som lånade ut sina tights och strumpor så slapp jag gå dyngsur. Overallen var skitig som fan men annars var det skit kul med dans och lite öl :DDD

Igår var det en lugn dag hemma, bara vilade fram till klockan 15 då jag gick till jobbet och jobbade till 21. Det var skönt och ännu skönare blir det ju den 25 förstås, att få lite extra kosing på kontot, blev ju OB också och det är inte helt fel. Klockan 00 kom Millis hem så var över och kramade och sa hej till henne och lämnade över hennes katt som 2 min innan rivit sönder typ hela mitt finger. Ska stämma den jäveln, katten alltså och inte Camilla.

Idag har jag städat hela lägenheten, vet inte så stort men jobbigt ändå. Har plockat undan, diskat, dammsugit, våttorkat, bytt gardiner och sängkläder. Så himla härligt med så städat och gott luktar det också :))) Vid 18 gick jag, Millis och Thuva hem till Frida och gjorde sprödbakad fisk, mumsigt värre kan jag säga. Så drack vi kaffe och åt godis. Jätte mysigt att träffas alla tre igen, känns som om det var ett tag sen <3 Millis gick hem lite tidigare och jag gick runt elva...älskar er <3 Sitter bara och stirrar på Fridas mage hela tiden, telepati för att sötisen ska komma ut kanske ;) Älskar er alla mina flickor iaf...

Nu längtar jag bara efter att få krypa ner i den nybäddade sängen med pälsklingen och bara mysa tills jag somnar <3
Lägger in lite bilder från fester de senaste tre veckorna och lite mysbilder på mig ;DDD

17/10...ssk fest



25/10 sjukHUs festen...förfester


30/10 Overallsinvigning


Mysbilder



XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Frida

De var verkligen supertrevligt alltså :D wiiie!<3

2008-11-02 @ 09:53:52
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0