Torka

Oj vad det var länge sen jag skrev. Får be om ursäkt till er som läser den här, om jag nu har några läsare alls ;P Men vad ska man säga har haft rätt fullt upp. Den 25e började skolan och med det kom även nollningen för de nya studenterna och mitt uppdrag som fadder. Det var väldigt roligt att vara fadder ska ni veta och nollan var den bästa. Gick omkring med min fina SSK overall som är lila och som såg ut att ha blivit använt i tre år redan första dagen och den som inte får tvättas om man inte får kroppsvätskor på den då kan man få tvätta den i stångån.

Det har varit rätt mkt festande och en massa dans och det har varit super kul verkligen. Mitt nya favorit ställe är Flamman, 14 kr för en öl och det är bara för studenter. Finns endel härliga människor där fick jag uppleva tackvare att jag köpte en öl som var för stark för mig som fadder (vi får bara dricka 4.6 och detta var 5.1). Gav den då till en söt LÄK student och det visade sig vara en bra idé ;PPP :DDDD

Men nu är nollningen slut och också min helg i GBG där jag varit och besökt min kära syster. Köpte ett par jeans, en gul kort kofta, två bh-har bra och dyra, ett par trosor, en kappa till vintern, en väska, en sjal, en klänning oh en tröjja. Kan nog lägga upp lite bilder senare. Och min systers lägenhet var så fin, de såg ut att vara typ miljonärer trots att de inte har speciellt mkt pengar, en sjuksköterska och en student. Jätte fin lägenhet med fyra rum och takterass :DDD jätte mysigt med en massa växter. Var också på twillfit och mätte min byst och som nästan alla andra har jag gått omkring med en stl för lite, hade visst 75 D ist för C....oops, om ni ville veta men jag tyckte det var kul att få gjort iaf.

Nu sitter jag är hemma hos Camilla och hon är lite osocial den tönten :S hehe nee det är oki hon pratar i telefon med J tror jag så hon får väl hållas för denna gången. Har fortf. fruktansvärd hosta men ska dricka lite vatten det är bra med varmt, annars får jag sätta mig i duschen och sätta på vattenkranen så det kommer ånga det är bra för luftrören. Jag ska förresten skriva om ÖL (övreluftvägsinfektioner) med Mikaela till skolarbete en hygienrapport. Usch hatar rapporter dom är jobbiga att skriva stora. Man ska skriva om 3 mikrober och knytanan till 3 vetenskapliga artiklar. Ska också lära mig att ta injektioner på torsdag hihi :DDD Ska kanske träna på Milla eller vad säger du gumman;PPP??

Nu ska jag vara social ist för hon har slutat prata i telen så då ska jag inte sitta här. Ska försöka att inte ha så stort uppehåll tills nästa inlägg...på fredag blir det FLAMMAN igen :DDDD

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Ribecca

tackar tackar. jag hade det jättebra, och jag fyllde 21. hur är det med dej då? :)

2008-09-08 @ 21:39:48
URL: http://rialbest.blogg.se/
Postat av: Ribecca

så jävla lyxigt, att shoppa för 4000 :) det är så det ska vara :)

jag jobbar på systembolaget i ekholmen, men håller på att söka något mer extrajobb. behöver lite extra tider. men det är ju så jädrans svårt!

2008-09-08 @ 23:36:12
URL: http://rialbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0