1 månad

Ja, 1 hel månad har det varit sedan jag uppdaterade ngt här. Har haft mkt att göra, jobbat en himla massa och så har det hänt lite tråkigheter privat som gjort att humöret har varit alldeles för nere för att kunna blogga här. Orkar inte skriva vad det är men det börjar bli bättre, ska bli bättre...

Har bara två dagar kvar på jobbet, skönt. Det har varit en väldigt rolig och intressant sommar på jobbet men samtidigt jobbigt och krävande så lite semester behövs allt. Kanske ska åka till Västervik nästa helg, tors-fre-lör eftersom mamma ska upp där på lördagen så då kan jag ju samåka med henne. Behöver bli lite ompysslad och bortskämd ett tag tror jag samt se om några gamla vänner är hemma så man kan besöka dom. Troligtvis är dom väl inte det då många nu ska börja plugga men men mamma och släkt kan man ju träffa.

Nu börjar det närma sig att Marcus åker till Italien, det känns roligt för honom och jag kommer ju få åka ner och vara där lite då och då så det är ju roligt. Men det känns jobbigt och jag är rädd ändå...Ja, ja man får göra det bästa av situationen.

Just nu sitter jag och äter en kvällsmacka. Jobbat kväll idag så kom hem för ca 20 min sedan. Ska försöka vara uppe till runt 00.30 då Marcus kommer hem så vi hinner ses. Vi hinner ju knappt ses nu när han har mkt med nollningen och jag jobbar, tråkigt. Tråkigt att vara så långt borta från mina kära vänner Camilla och Frida med då vi inte riktigt kan umgås som förr. Kan inte bara sticka dit om kvällen och vara där och sen åke hem eftersom det är långt...:(

Nej nu ska jag fortsätta se på filmen, ha det toppen alla...

XoXo Amanda

Kommentarer
Postat av: Thilla

miss you, Love you! jag finns för dig. puss

2009-08-11 @ 23:42:14
URL: http://thillanilsson.blogg.se/
Postat av: Marcus

Det kommer säkert gå bra sen också, vi får se till att det gör det. Älskar dig massor!

2<3

2009-08-12 @ 13:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0