Gó kväll!

Nu sitter jag hemma hos Camilla och bloggar samt tittar på scrubs i väntan på att Paradise Hotel börjar. Har blivit en liten nörd när det gäller Paradise, följer det så fort jag är ledig. Det jobbigaste är att det går väldigt sent, alltid ngn gång efter midnatt. JA, ngn gång det står t.o.m så i tv tablån. Men men det är iaf den danska verisionen nu men i höst eller vinter börjar den svenska så det ska bli en massa roligt. Följde Paradise som en nörd även när det gick för några år sedan.

Annars kan jag berätta att jag nu har gjort min sista dag på Stroken för sommaren iaf. Har alltså nu en väldigt välförtjänt semester, börjar inte skolan förens två veckor.

Annars saknar jag min älsk som vanligt, det gör jag varenda sekund han inte finns i närheten. Mina känslor för honom är så starka, älskar han verkligen över allt annat ska ni veta. Samtidigt som det är en underbar känsla så gör det mig väldigt rädd för att jag blir sårbar. Sårbar på så sätt att man aldrig vet vad som händer med oss, vi kan dras i sär eller ngn kan tappa känslorna eller vadsomhelst. DET är min mardröm och min dröm och längtan är att få dela resten av mitt liv med honom. Han är en helt underbar kille på alla sätt och vis, ibland kan jag inte tro hur jag har fått sådan tur att jag fick äran att kalla mig hans flickvän...

Camilla och jag har haft det trevligt idag. Till en början var båda väldigt trötta men efter en chokladkaka och en energydryck så var vi pigga och nu har vi ju varit vakna rätt länge ;) men som sagt väntar på paradise<3

I morgon ska jag träffa Frida en stund och lille Willeman såklart. Sedan på kvällen och hela helgen kommer jag älsk äntligen få lite tid med varandra. Gud vad jag längtar och gud vad jag är glad att jag har dig...Massa kär nu!

XoXo Amanda

Kommentarer
Postat av: Thilla

tack sötis för en mysig dag! jag hoppas att ni två lever med varandra för resten av livet, ni passar bra ihop och är gjorda för varandra. Du är en snäll o gå tjej och marcus verkar vara en snäll kille med. ALL lycka till er 2.

Puss

2009-08-14 @ 01:05:01
URL: http://thillanilsson.blogg.se/
Postat av: Frida

jag sitter och väntar på dig här nu :P:P PUSS

2009-08-14 @ 12:07:02
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/
Postat av: Marcus

Jag vill inte förlora dig heller, min skatt.

2<3

2009-08-16 @ 20:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0