God kväll...

Igår var en otroligt rolig kväll då jag gick ut med tjejerna, alla 4a från förr. Har inte haft så roligt på länge, gick ut och dansade på harrys för första gången. Dock hände en mindre rolig sak, var på en förfest där det fanns en dålig trapp som juag ramla i och har värsta blåmärket på höger lår och på vä vad. Ont som sju++++ om jag säger så och nej det var inte för att jag var för full utan den var helt enkelt farlig. Samtidigt som jag hade jätte roligt så hade jag värk i hjärtat för jag valde bort min älskade, förlåt det var inget lätt val. Tack för att du är så förstående!

I morse vaknade jag och var otroligt seg...som tur var bestämde pappa och jag att han skulle komma lite senare än planerat så jag behövde inte stressa mig på morgonen och det var skönt. Såg dock ut som en slusk så gjorde inte i ordning mig ngt. Mys kläder + osminkad hela dagen det var skönt. Pappa och jag åkte och kollade lite bilar, han ska antingen köpa en volvo ngtting eller en wolkswagen passat ngtting. Jag tyckte faktiskt om volvon bäst trots att det absolut inte är en bil jag brukar gilla men den var snygg. Annars är audi mitt favvo märke tror jag, deras bilar är runda och söta. Efter det så åkte vi till bergsslussar och åt glass, sedan blec det ike och pizza. På ikea fick jag ett laptop bord...gult och fult men otroligt skönt och avlastande för ryggen.

När pappa åkt så lade jag mig ner i soffan och här har jag spenderat hela kvällen med film och popcorn och data. Trevligt att vara ensam ibland men jag saknar min älskling otroligt mkt. Vi har börjat packa ner sakerna hans i lådor, vissa som ska med mig hem och annat som ska till hans föräldrar. Börjar kännas tungt att han åker snart med samtidigt är jag så otroligt glad för hans skull. OCH stolt att han vågar följa sina drömmar, det är modigt gjort av honom och jag vet att om det är ngn som klarar det så är det min älsk för han är så duktig på allt han företar sig. Men jag kommer sakna honom så mitt hjärta kommer brista men sedan blir det ju att flytta ihop och bygga våran gemensam framtid ihop och det får mig att bli stark. Snart är det slut med nollningen med så helgen som kommer är verkligen bara vår. Sedan om två veckor blir det Göteborg och Sissela Kyle samt räkkryssning kanske, massa möes. Åh vad jag älskar min älsk, går inte att beskriva men ni som mött eran själsfrände vet vad jag pratar om.

Är så glad att allt ordnat sig mellan mig och vännen med...gud vad jag saknat oss! Älskar dig massa ska du veta<3

Grönt + brons + svart

 aj aj....bilden gör det inte rättvis!



 = skit bra!


Till min älskling<3
 


Kärlek                    Kärlek                        Kärlek                                Kärlek

XoXo Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svikers ;) Hoppas ni hade kul och kul att det löst sig mellan er ;)

2009-08-25 @ 22:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0