Hejsan

Sitter nu här och läser lite bloggar och kollar på "Lipstick Jungle", en ny tjejserie som jag börjat följa. Den är riktigt bra faktiskt, lite som sex and the city fast ännu lyxigare. Pojken min var vädligt trött idag, inte konstigt då han bara sov 1 ½ timme i natt så han gick och lade sig för en timme sen eller så. Hann iaf laga lite mat, prata och mysa en stund men jag saknar att ha mer tid ihop, prata om olika saker och hitta på lite roligt tillsammans. Får tänka på att SNART, SNART så är det äntligen över och det ska bli skönt, har varit en lite jobbig månad faktiskt för har saknat han så. Hehe nu hör jag snarkningar där inne så han sover nog gott.

Annars har jag idag vaknat runt 10, vill alltid sova längre men det går inte eftersom det är alldeles för ljust (hejja vintern). Gick upp, åt frukost, kolla datorn och såg på tv tills klockan slog strax innan 13 då det var dags att dra mig mot staden och träffa Frida m. familj. Vi fick en riktigt bra promenad, 3 h på stan det är inget att skämta om. Efter staden följde jag med Frida hemåt ett tag och var där en stund sedan åkte jag hem för att göra middag till babe. Till min förtjusning såg jag att cykeln vär där vilket betydde att han var hemma 30 min innan, massa glad blev jag...Kärlek!

I morgon blir det staden igen och förhoppningsvis ska Millis med men annars ses vi senare...

Nej nu ska jag se färdigt på tv:n och senare blir det ju Paradise Hotel.

 Min första inbakade fläta...tror jag va Millis? Inte utbakad...eller?

 Sminkning idag...bruna nyanser!

  Närbild

  Blundar (om ni inte förstår det)


XoXo Amanda


Kommentarer
Postat av: thilla

fiiiiiiiiiiiiiint, du o jag imorrn <3

2009-08-24 @ 23:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0