Tjo!

Dagen började med att jag vakna ca 06 när älsk klocka ringde och han skulle upp. Klarvaken som jag var blev jag chockad av klockan och frågade chockad "Vad händer, vad ska jag göra idag?". Älskling berätta snällt att jag skulle upp sen och göra tenta. Glad att jag fick sova lite till somna jag. Efter 40 min kommer han tillbaka och pussar mig hejdå...det är bland det mysigaste som finns när han gör det. Lite knackigt må det ha varit mellan oss men baby I love you more then ever!!!!

Sedan gick jag upp 07 och gjorde iordning mig för att 15 min senare för första gången på ca 2 ½ månad bege mig till skolan för att göra tenta. Kändes rätt bra, svarade på allt och mer än vad jag brukar men jag vill inte höja mina förväntningar för allt kan hända.

Efter tentan som blev klar kl 10 åkte jag till Emelie där jag fick frukost och kaffe, mums. Resten av dagen har bestått av mkt prat vilket behövdes efter att inte setts på länge och mkt har hänt, top model, craving for some makeup och film. Än är inte kvällen slut, än åker jag inte hem men vi får se om en timme eller så. Alltid lika roligt och avslappnat med dig hjärtat. Vi sitter med våra gråa mysbyxor och är som två säckpotatisar men det är ju det som kallas livet eller hur?

Ikväll eller natt blir det nog Paradise Hotel om jag orkar vara vaken så länge men hoppas...

I morgon blir det Frida och William igen. Blir roligt speciellt när jag äntligen kan slappna av då jag nu VERKLIGEN är ledig två veckor innan skolan börja, inget pluggande till tenta utan bara njuta och sova länge och umgås med nära och kära. På lördag kommer mor min med så ska vi flytta lite saker hem till mig, kläder, bokhylla och byrå. Ska ta över Marcus byrå, behövs verkligen en extra. Ska ha den i garderoben, kommer bli knökat men på så sätt kan jag inte längre använda det rummet till soptipp. Kina mat antar jag att det också blir då det är lite av tradition.

Nu ska jag vara social med ostpajj igen...

XoXo Amanda



En underbar låt med...

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag ringer och väcker dig imorgon baby ;)

2009-08-17 @ 21:56:32
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/
Postat av: emelie

Älskar dig!!!! du och jag i våra mjukisbrallor ;)

2009-08-18 @ 12:47:09
Postat av: Marcus

Nu ska jag försöka komma ihåg vad jag skrev här förra gången, som inte kom med eftersom datorn var så seg...

Ledsen att jag inte kan vara mer med dig nu, men vi har ju ändå en lång tid framför oss tillsammans =)

Puss 2<3

2009-08-20 @ 10:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0