<3

Hejsan, har haft en himmlans massa att göra nu de senaste två veckorna och har inte kunat skriva om det här eftersom det varit hemligt. Har varit med i SSK:s överfadderi vilket har tagit en massa tid men varit så underbart roligt :DD Lägger in en bild...



Förre helgen umgicks jag massa med Marcus och sen väntade en hel vecka typ innan jag fick se honom igen, lite trist och jobbigt men den som väntar på ngt gott ;P

I onsdags träffade jag Millis vilket var underbart roligt, det var länge sen vi hade våra små T kvällar ;P hehe mysigt och roligt som vanligt, älskar dig gumman <3

Sen i fredags var det dags för finsittning och stripp, skit roligt var det och god mat och härliga nollan som blev etta. Och Eve blev skapligt överraskad när jag var med där så det var ännu roligare. Så fick jag ju då också äntligen träffa Marcus så satt med honom i ett hörn mest hela kvällen och mös. Fick också träffa hans teknolog kompisar och dom är ju faktiskt inte så farliga som man kan tro. Sen följde Marcus med mig hem och det var med myisgt att sova i hans famn igen:) På lördagen kom mamma och bjöd på kina mat och fika, var också mkt trevligt. Senare på kvällen gick jag och marcus på bio, Valkyria. Den var jätte bra men hemsk, inte bra att välja en film som man vet kommer sluta dåligt usch...Sen så hemma som grädden på moset så var det the green mile på tv....inte dom bästa filmerna när man är i en känslovecka...:/

Idag åkte Marcus hem och ännu en vecka går innan jag får se honom igen och då ska jag ju träffa hans familj och släkt med och jag är lite mer pirrig än vad han var för att träffa mamma. Men det är väl kanske för att jag verkligen är en tjej, har provat en massa kläder och äntligen bestämt mig för att låna en tröjja av Camilla...hehe.


Du är underbar Marcus <3

XOXO Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0