=)

Världens mysigaste helg med världens bästa pojkvän...Kom dit i fredags efter skolan och vi mös en massa då vi inte träffats under veckan. Sen lagade vi, eller ja Marcus mat, en favorit i repris fiskgratäng med chilisås och mozzarella, eller mozzarella gratäng med fisk ;P Jag skar fisken och soltorkadetomater iaf men riset fick han allt sköta helt själv. Gav honom också en lektion i hur en UGN fungerar vad de olika symbolerna betyder då han inte hade ngn aning om det. Lite roligt med tanke på att han bott själv ett bra tag. Blev iaf välldans god mat, sen blev det popcorn och film. På lördagen blev det bakdag då Marcus familj skulle komma på söndagen eftersom han fyller år i morrn, fick ett armband ifrån mig =) Blev en massa gott, jordnötsochchoklads muffins, kladdchokladtårta och morotskaka. Smeten på de alla var god... Så blev det en massa god mat och jag stod för all disk =)

Idag kom Marcus familj med smörgåstårta, mums och det blev över så jag fick med mig en stor bit hem. Så spelades det tekken och jag KICKAR ASS som vanligt, sry babe <3 så sjöng Marcus en massa och jag spelade in så kommer kunna somna gott de kvällar jag är ensam ;P Han fick också uppdraget att sjunga en låt tillängnad mig och han valde "Det vackraste". Han är toppen min Marcus, sjunger fint, lagar mat och masserar mig när jag har ont. Tänk att min otur kunde vända så.

Hoppas jag har tur i morrn med på statistik tentan men ngt säger emot mig, kanske det att jag inte pluggat ett skit, sry mamma och pappa :S



Marcus igång med att sjunga och spela =)))





















Armbandet han fick utav mig




Världens underbaraste pojkvän detta!!!!


XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Tack för en jättefin helg, synd att man bara fyller år en gång om året =) Puss på dig!

2009-02-09 @ 00:00:25
Postat av: mannndy

Puss på dig med <3

2009-02-10 @ 00:08:39
URL: http://mannndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0