Hejsan

Just nu sitter jag hemma hos Frida och ser glamour och om 4 min är det unga mödrar, wuhu. Missa ju det igår för jag var hos älsk och bakade pizza. Eller han gjorde väl det mesta som alltid när vi är hemma hos honom men jag strödde på allt som skulle vara på min pizza, skinkor och räkor mumsigt värre. Sedan blev det ju Greys Anatomy och älsk satt t.o.m och skratta. Ja, har jag börjar gilla hockey så kan han gilla mina såpor allt. Var ju på hockey i tisdags med pappsen eftersom han fick det i födelsedagspresent av syrran och mig, wohooo. Men kom fram till att han gick rätt mkt back på den presenten, jag fick mer än vad han fick sen förlorade ju hans lag SSK med, hihi. ÄNTLIGEN vann LHC igen , se jag börjar bli riktigt inne i det där. Jaja, tillbaka till min underbara kväll med älsk. Efter greys, eller ett tag efter stack han iväg och spelade fotboll. Jag satt framför tv, eller okej låg framför tvn och kollade på debatt. Sen kom min svettiga karl hem och pussade mig (jag låtsades sova). Alltid lika underbart att vara med honom och i morse började han tidigt och jag var ledig så låg kvar i sängen och sov lite till när han kommit och pussat mig hejdå. Men jag var allt en riktigt snäll flickvän och diskade all hans disk, rätt bra att ha mig va ;P ???
Sen runt 12 stack jag ner till stan, köpte ett par jeans och tre tröjor på gina, skit snygga i härliga pastell färger. Vi ett åkte jag hem till Frida och min andra favvo pojk William, som jag också sällskapade med igår. Fick jätte god stuvad kycklingpytt och så mass akaffe såklart. Gick en liten promenad med och träffade på Millis <3

NU är det unga mödrar så hejdå!

XOXO Amanda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem behöver en diskmaskin när man har dig? ;)

Snart chokladfestival, ska väl bli skoj :D

Puss, 2<3

2009-02-26 @ 23:07:14
Postat av: mannndy

Hehe precis...sen är jag mkt vackrare än en diskmaskin eller hur? Så kan man nästan säga att jag är 2 in 1...kan ju vara en dammsugare med ;P

2009-02-26 @ 23:24:55
URL: http://mannndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0