Hejsan!

Hejsan, har en riktigt bra och produktiv dag idag vilket är otroligt härligt, händer inte så ofta. Igår va jag ju helt utslagen vet inte varför så blev chockad idag när jag ändå var på topp. Hade skola mellan 10-12, jobbigt att gå upp vid nio pga att jag satt på msn med söt hela kvällen och somnade runt 1 eller liknande. Efter skolan lade jag mig i sängen och kollade på lite tv, sen pratade jag med mor min i nästan 1 h vilket jag tror typ aldrig hänt. Mamma sa iaf att jag skulle ligga kvar i sängen och bara ta det lugnt men eftersom jag hatar att göra saker jag blir tillsagd om så började jag städa, dammsuga, diska och plocka undan saker. Okej, kanske inte berodde på det mamma sa utan mer pga att jag får besök av Marcus imorrn, hihi<3

Just nu finns det en kladdkaka i ugnen, bakar mest bara för att ha ngt att göra men eftersom Marcus är ett kakmonster så kan det komma väl till hands i morrn. En mans kärlek går ju genom magen eller vad man säger, hur låter ryggbiff, potatis och bearneise till middag i morrn babe?

Det märks ganska väl att mina föräldrar är hemma från deras respektive semestrar för telefonen ringer lite mer än vad den gjorde förra veckan hehe men är glad att dom är hemma och att dom haft det bra. Tycker dock det är lite taskigt att dom börjar resa när dom skiljt sig och vi barn har flyttat ut, grrrr....<3

XoXo Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det var ju sagolikt gott, som vanligt. Hur ska jag kunna toppa det här i helgen?

2009-02-12 @ 23:30:29
Postat av: mannndy

Hehehe du toppar det varje gång babe <3

2009-02-13 @ 00:09:15
URL: http://mannndy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Amanda, vi var alltid på vintersemester och sommarsemester när du var yngre. Hälsningar Pappa

2009-02-15 @ 21:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0