TJOLAHOPPSAN SVEJJSAN

DET var väl en bra överskrift Marcus? (gnällt att hej är fantasilöst) Vet ej vad jag ska skriva eftersom jag är på praktik nu och skulle kunna berätta en massa men får ju inte så lämnar det. Har iaf jätte roligt och uppnått en massa massa mål.

Till helgen åker jag till Nyköping med älsklingen till svärföräldrarna och på söndag får jag se honom sparka sönder plankor när han graderar sig till svartbälte i taekwon-do....grrrr :DD Men slår ihjäl dig om du skadar dig!!!

Idag när jag kom hem så blev jag sugen på ngt sött men hade inget hemma så jag fick baka lite ist. Improviserade, gjord ehavrekakor men lade till sirap i receptet och skippa bikarbonatet eftersom jag inte hade ngt hemma. Sen gjorde jag lite chokladglasyr, mumsigt. Nu har jag lite kakor att bjuda på om ngn skulle komma på oväntat besök, eller väntat.

Har kommit på att jag mår sjukt bra, bättre än på väldigt länge. Jag kan sova gott om nätterna, jag gråter aldrig (iaf inte ledsna tårar bara glada) och allt känns väldigt lätt och roligt. Vet att det är MARCUS  jag har att tacka för det. Han är underbar; Snygg, snäll, smart och bra att ha tillhands...hihi älskar dig min skäggiga karl<3

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det var påhittigt, fast det var ju mer "=)))" som jag tyckte blev lite tjatigt =)

Jag ska göra mitt bästa för att inte skada mig på söndag, men det finns inga garantier...

Puss, 2<3 ;)

2009-02-20 @ 10:58:43
Postat av: emelie

Hej bajs :)



Tack för en trevlig stund i linköping :) saknar dig redan!!!!



BRA att du mår bra gumman :)

Hur gick det i Nyköping och hur klarade marcus sparkarna ;P PUSS <3<3<3<3<3<3

2009-02-22 @ 16:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0