Hejsan

Hejsan ett tag sen jag blogga, är inte så bra på det längre och har väl inte haft speciellt mkt tid heller ;P
Så vad ska man skriva då? Kan börja med torsdagen som egentligen skulle blivit min stora pluggdag då det var tenta dags på fredagen. Men så ringde Frida och tänkte att jag kan dra dit och plugga och dricka kaffe och få sällskap. Men så har ju lille William kommit till världen och inte kan man plugga när han finns. Satt bara och titta på honom i flera timmar när han sov och sen fick jag bära honom och klä av honom när han skulle bytas och sen fick jag sitta och hålla honom ett tag, så himmlans mysigt och han var helt underbar <3

Sen på fredag var det tenta dags som jag trodde jag skulle kugga gärnet men icke sa nicke jag är betydligt smartare än vad jag tror för jag klarade den :) Troligtvis iaf, dom sa att min skriftliga del var utmärkt och att jag förklarat jätte bra, min muntliga del var också jätte bra och jag besitter mer kunskap än jag kanske tror. Om jag var nöjd så var dom nöjda, blir därför väldigt chockad om dom nu skulle kugga mig :P

Sen på kvällen kom Marcus :) Hade lagat mat, potatisgratäng och kyckling samt massa sallad, ett säkert kort och det smakade gott tyckte vi båda så det var bra. Brände mig dock på ugnen, aj men vad gör man inte för andra ;P Sen blev det mys med lite gitarr och sång, fortfarande inte av mig dock utan det fick Marcus stå för. Det var roligt han kunde massa låtar som jag älskade som liten, Maria går på vägen, lilla fågel blå, Första gången och en massa andra men min favorit är Nothing else mathers iaf =) Tittade också på På spåret där man ganska tydligt kunde se vem som är smartast, inte jag här heller ;P Sen blev det att se Zohan jätte rolig film :) Mysigt hela helgen, han stanna till söndagen så antar att potatisgratängen blev bra ...hehe Gick promenad runt ån på lördagen det var skönt att vara ute lite. Sen skulle han laga min punka men hade ingen skiftnyckel bara en massa skruvar så det får han helt enkelt göra en annan dag hehe. Sen blev det att spela Tekken och först gick det inget bra för mig men när han visat vilka knappar man sparkade med hade han absolut ingen chans för fem öre hehehe :DD Så spelade vi legostarwars och har nog inte skrattat så mkt på länge, tjöt verkligen av skratt hehe jag var ju fortfarande inne i tekken så fortsatte sparkas och slåss hehe gubbarna var så fula så det var roligt....:P

Igår var jag med Millis hela dagen, gick på stan och strosa omkring lite. Köpte mascara och en lång halskedja till min klocka. Köpte också en rosa liten väska till bonusbarnet mitt <3 Blev att stanna hos Millis hela kvällen och natten, saknat våra små T kvällar hehehe ;P Hel lustigt hehehe....så i morse vaknar jag av att bonusbarnet kramar om mig och säger "Amanda jag gillar dig"....så underbart och så himmlans glad man blir...:)

Idag ska jag bara ta det lugnt och resten av veckan med, har ju inget att oroa mig för då jag klarat av alla tentor jag ska ha klarat av... Nästa tenta är den 23 jan omvårdnad och sen 9 feb statistik...blääää snacka om att Marcus får plugga med mig till den tentan iaf hahaha

På onsdag blir det att träffa Marcus igen, det gillar jag =) Sen blir det nog söndag med för guess what jag fyller 21...shiiieeeet ska nog ta och förtidspensionera mig när jag nu blir så gammal...

XOXO Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0