Möes

Möes i går hos Marcus och med möes menar jag mys :) Blev bjuden på god middag, fläskfilegratäng med curry och ris som kokats mkt bättre än om jag hade gjort det. Sen blev det lite gitarrspelande och skönsång, dock inte av mig men det kanske ni fattar eftersom jag skrev skönsång ;P Blev låtar av bland annat metallica och Jason Mraz samt min favvolåt lilla fågel blå och stoppa inte köttbullar i näsan marcus. Mkt bra :)) Sen blev det att se wall-e, skit rolig och gullig film och efter det Surfs Up som också den var en väldigt bra barnfilm. Sedan fick jag se en massa filmer som Marcus och hans bror gjort själva med lego som kom till pga nytt videprogramm och för mkt fritid enligt marcus själv...:P

Förövrigt är man förkyld och möjlig feber på gång, hoppas dock det går över tills på fredag =)

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: camilla

mysigt! <3

2009-01-10 @ 17:52:21
Postat av: Frida & William

<3

2009-01-11 @ 13:28:47
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0