Tjooo

Hejsan hejsan...

Idag har dagen bestått av att träffa kära Eveline, en gammal vän från Västervik för er som inte vet. Hon ska ju flytta hit i morrn och på måndag börjar hon SSK här i Linköping, gud så roligt. Så jag visade henne Campus US och resecentrum och lite sånt. Ska bli så roligt att hon kommer hit...<3 Sen i höst så kommer Emmelie också skit skojj och jag längtar en massa, hon ska kanske plugga till frisör eller jobba....wei så roligt vi kommer ha<3....Sen är det möjligt att även Sigvard komemr hit till hösten och pluggar USKA, också skit roligt <3 Får alla vänner att flytta hit, man skulle nästan tro att jag inte har några vänner här uppe men det har jag ju, dom två allra bästaste i världen...älskar er massaaaaa <3<3<3<3

Idag har jag tagit bort julen här hemma och sagt hej till....jaa vinter/vår, gjort lite födelsedags fint för i morrn fyller jag ju faktiskt 21 hihi :DD Har strukit nya dukar och gardiner, är inget bra på det så lite skrynkliga är allt nog fortf. men betydligt bättre :)))

Så vad händer i morrn? Ja förutom att jag blir ett år äldre, klokare och visare så ska jag väl firas lite granna... Schnuuuscuuus Marcuuus kommer förbi...om Ni undrar varför jag skriver schnuuscus så är det min böjning av snusk så det rimmar med Marcus för det gör det faktiskt om man verkligen lyssnar...Hehe han är snuskig för han skrev ett gyckel, en sång som var det snuskigaste jag ngnsin sätt så därför har han nu fått det fina namnet av mig hehe ;)

Japps nu ska jag mysa i min fina ny städade lya....:)


XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis på födelsedagen Amanda. Hoppas du får en härlig dag. Kram Maria

2009-01-18 @ 11:08:04
Postat av: PL

Grattis på födelsedagen! /P

2009-01-18 @ 15:02:53
Postat av: Anonym

grattis :) hoppas du får något fint :)

2009-01-18 @ 17:53:36
Postat av: Ribecca

skulle kanske säga att inlägget över är från mig :P

2009-01-18 @ 17:54:26
URL: http://rialbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0