6 mån

Japp igår var det ett helt halvår sedan jag satt i just den här soffan och kollade på Wall-E med min framtida make...Inte kunde jag föreställa mig vilka härliga månader som jag hade framför mig. Men nu sitter jag iaf här och tänker tillbaka på de där månaderna som har varit helt fantastiska och nu är jag helt övertygad om att jag har flera tusen underbara månader framför mig! Igår firade vi med nya Ice age på bio, jätte bra btw. Innan dess åt vi mat på Plaza som faktiskt var jätte mysigt och gott, ser inte så ut på utsidan men det var det.

Är jätte dålig på att blogga jag vet men har inte riktigt lust, tid eller ork att skriva ngt. Jobbet går bra, jätte roligt men träffar vännerna allt mer sällan för jag har lite tid men så fort jag kan träffar jag dom. Älskar er tjejer <3

Marcus träffar jag ju de flesta stunder jag är ledig eftersom jag bor med honom. Underbart, inte alls jobbigt eller tjaffsigt som man kan vara lite rädd för att det ska bli. Nej, vi passar alldeles utmärkt som sambos. Han är min hemma man och sköter alltså lite mer av hushållet här hemma då jag jobbar och han är ledig. Försöker ändå hjälpa till så mkt jag kan, lagar mat när jag är ledig och jag är nog den som diskar mest iaf. Marcus han städar, tvättar och fixar mig matlådor...guld värd!

I morgon ska jag och älsk till kolmården med hans bror och hans flickvän. Det ska bli roligt och annorlunda, inte varit där sedan jag var yttepytteliten typ, eller liten iaf.

Ikväll blir det morden i midsommer och sen sova ut relativt länge i morgon. Sedan på torsdag åker min älsk till Gotland och är borta tills måndag :/ Blir att sova lite hos camilla för att slippa vara ensam :P Kommer sakna dig!!!

Fått en jätte fin dikt av min älsk också:

Om sommaren aldrig kom igen
Om världen togs av Bore
Om solen aldrig mera sken
Om ständigt mörkt det vore

Om alla växter vissnade
Och alla får förfrös
Och fiskarna frös fast i sjön
Båd gädda, torsk och gös

Om allting detta hände
Då vore jag väl död
Om det inte var för Dig
Som tände mitt hjärtas glöd

Visst var den fin???

XoXo Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Nej, vem hade trott det här för sex månader sen? Det var mer än jag hade vågat hoppas på i alla fall. Nu är jag helt övertygad om att det blir mycket längre, säkert sexhundra månader =)

Puss 2>3

2009-07-09 @ 12:07:30
Postat av: isabella

Hej! Lust att kika in en snabbis? Att slänga iväg en kommentar är lätt också :) Säg vad du tycker om min blogg osv. Älskar att ändra på'n. Tack på förhand, riktigt fin blogg föresten!



fin dikt!

2009-07-27 @ 11:07:07
URL: http://mackenzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0