Hejsan!

Mkt som hänt sedan sist.. Har varit hos pappa i helgen tillsammans med Marcus. Det var roligt, vi åt god mat, såg på melodifestivalen och pappa samt Marcus hade allsång. Pappa tyckte det var mkt roligt och han sjöng och hade spasm i handen. På lördagen var Marcus väldigt lycklig också för jag lät honom se på Manchester United match, han och pappa satt där i deras matchtröjor och jag och Maria låg och såg Rally Brudar och åt ostbågar i sängen. Det var en mysig helg och jag är så stolt över att "visa upp" min älskade pojkvän som absolut är helt underbar.

Igår var jag och älskling på hockey, ja ni hörde rätt JAG var på hockey och jag gillade det. jag ropade jaa, hoppade upp och skrek fan helvete samt fick ett nytt hat objekt. En jävla tysk som ställde sig upp så jag inte kunde se, fan skaffa dig en ståplats nästa gång JÄVLA PUCKO. Så blev det ju en massa förlängning och LHC förlorade, det var väldigt trist och LHC borde skaffa ny målvakt. Vi han precis med sista bussen, marginal på 3 min vilket var skönt eftersom det regnade och jag hade bara Marcus hockey tröja på mig. Okej jag ljög, hade trosor på mig också ;)

Idag har jag först varit i skolan och sedan mötte jag Frida på väg hem från bussen så jag följde med på en fika. En fika som blev kvällsmat som blev ytterliggare en fika och jag kom hem typ nu. Hon är underbar den tjejen, älskar henne en massa och hon kan alltid ljusa upp min dag. En jätte duktig mamma är hon också och William är så fin och det är ju hennes förtjänst :) Imorgon ska jag följa med till BVC när William ska få sprutor, stackarn. Sedan på kvällen blir det att åka till hjärtat mitt!

Sen kom jag hem och fick se en härlig överraskning, Marcus hade diskat åt mig den sötnöten :DDDD Älskar dig!

Jag och pälskling <3



Älskling <3 + Hockey




Willeman och Frida <3 





XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Var han tysk den där typen?

Åja, du hade väl i alla fall skor på dig...

Typiskt att vi skulle råka ut för en sån skitmatch. Det här är inte min vecka när det gäller sport :P

Tur att jag får träffa dig så mycket i alla fall, det var kul att träffa svärfar och Maria också! =)

Puss 2<3

2009-03-17 @ 22:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0