Möes

Möes, eller feta hemma hos Frida idag igen. Var ju här igår med eftersom jag slutade vid 12 och är då här idag igen och som vanligt blir det kaffe med en massa gott till. Men till vårat försvar så går vi ju också promenad med ;)

Igår var jag också barnvakt till mitt andra söta bonusbarn Thuva och det gick toppen. Tänkte göra pankakor så ringde älsk om receptet men så fanns det inga ägg. Gjorde pyttipanna ist och det blev en stor hit. Gumman åt upp nästan hela portionen förutom en sked eller så. Sen fick hon se lady och luffsen och vid 19 gick hon och la sig och somna efter 15 min. Hon är rätt så skönt att vara barnvakt åt, inget krångel alls...

I natt hade jag lite svårt att somna igen, precis som jag hade i söndags. Somnade nog runt 3 eller 4a båda gångerna. Jobbigt som attans och man ligger och har panik typ för att man inte kan sova men det är lugnt för det är bara tillfället då jag är i den tiden av månaden när tjejer blir lite knasiga. Eller egentligen inte, hade ju mensen för lite mindre än en vecka sedan så detta var bokstavligen ett bakslag ;P Stackars min lilla älsk som får stå ut med min surläpp då och små tårar i ögonen då och då. Men han är förstående och älskar mig visst ändå och tycker det känns jätte bra att vara min pojkvän så det är ju skönt. Det handlar ju bara om ngn dag eller två så....;)

Nu är det inte långt kvar tills vi ska till min kära far och plastmor i Oskarshamn. Det ska li roligt men vet att jag kommer ha panik på tågstationen. Det är nämligen så att min kära andra hälft ska ha tenta fram till kl 18 och tåget går 19.11...han har då tänkt att åka hem i mellan vilket jag absolut inte kan förstå eftersom jag är så nervös inför tider. Själv kommer jag stå på perongen typ kl 18,30 och bara vänta på att han ska komma och är han inte där 18,50 lär jag slänga mig på tågrälsen, nej förlåt det där var ett dumt skämt men jag kommer ändå bli väldigt stressad. Ska iaf bli jätte roligt att komma till pappa och jag har ju blivit lovat min älsklingsmat och allt. Ska bli jätte kul att Maria och pappa får träffa Marcus med, visa upp honom stolt ;)))

Just nu så ligger Frida och Willeman inne i sovrummet, Willeman är lite trötter nu och vill sova. Han har dock inte alls vart vidare grinig utan pratat och skrattat, så underbar som han är. Jag och Frida kom förresten på en del bra alla barnen historier, mina ngt vassare...

Alla barenen (UNGDOMAR) var ute och söp förutom LOTTEN för det var hon som var SHOTTEN....

Alla barnen kom utom Camilla så hon fortsatte pilla...

Alla barnen åkte skidor förutom FRIDA för hon åkte på en skida (fridas)

Alla barnen hade ett bmi på 22 (som är typ normalt) utom Lotta för hon hade ett på 28 ( Fridas)

Alla barnen var smala utom Amanda för hon var tjock som en panda (Fridas, fick en kram efter denna)

Alla tjejer gjorde det skönt för sina killar förutom FRIDA som hade en utänjd slida

Alla barnen fick mvg på sina prov förutom wille för han var inget snille ( Min men frida gjorde om den - Alla barnen fick ig förutom wille för han var ett snille)

Alla barnen såg en kanin förutom Eva som såg två då hennes ögon var skeva

Bra va? ...Kommer inte ihåg alla och en del var alldeles för dåliga för att ens lägga in här!

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hrm, jag undrar vem det är som är den snuskiga av oss... ;)

2009-03-11 @ 21:19:46
Postat av: emelie

HAHHAA du är söt du gummsan min <3<3<3

2009-03-11 @ 21:21:47
Postat av: Frida

hahahhahahahahahahhahhaaha shotten äger!!

2009-03-12 @ 07:06:14
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0