...

Det här handlar om...bajs!

Nej det gör det inte men det är en väldigt rolig reklam. Detsamma gäller " fötterna protesterar, fötterna har fått nog" vilket kanske mer passar in just nu. Är väldigt trött inte bara om fötterna utan hela kroppen. Har nu haft praktik i nästan över en veckas tid, puh. Men jag säger som de äldre att så länge man är ung så går det. VFU:n är klar och kan nog ganska säkert säga att jag får godkänt. Hade kliniskt tenta och den blev godkänd så det var roligt. Har varit jätte roligt att ha VFU och jag har verkligen lärt mig otroligt mkt. Känner bara starkare och starkare att jag valt rätt även fast det ibaldn, eller för det mesta är en pina att plugga och kugga men det lär det vara värt om 1½ år när jag försörjer min älsk. Man kan nu faktiskt säga att jag har gått halva studietiden och det har gått fort. Har bara fått fina omdömen också, inte för att skryta utan för att det är sant. Att jag är långt fram för en t3a och att jag känns trygg att ha som student och att låta mig vara självgående. Längtar tills i sommar när jag ska jobba på riktigt, fast som USKA då.

I morgon får jag sov morgon tillskillnad från de senaste dagarna. Har börjat 06.45 och i morgon börjar jag 10 så det blir skönt. Är verkligen sjukt trött och min temp har gått upp 4 grader för att jag är så trött. Men ska väl inte klaga jag har ju en säng som jag snart ska lägga mig i, nu sitter jag i den.

Idag blev det ingen älsk som det brukar bli för han var lite upptagen och jag skulle vara med Camilla så det var inte bara hans fel hehe. Är ändå stolt för han såg på Geys alldeles själv. Jag har lärt honom väl. Fick också ett mail av mamma som för tillfället är i USA, inte alls avis. Hon får se en massa saker och som hon själv säger, leva i tv serien (Greys alltså då det såg precis ut som där). Saknar dig mammsi och pappsi med!

I helgen blir det GBG som gäller och det ska bli jätte kul verkligen. Ska stolt visa upp min älskade pojkvän för syrran och hennes karl samt farbror och kusiner. Ska bli väldigt trevligt och det står visst grillning på schemat och det säger jag aldrig nej till.

Nej, nu får det vara slut har inget mer att skriva...

XoXo Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det är ju faktiskt ganska bra det där programmet, tur bara att det inte visas fotboll samtidigt ;)

Puss

2009-05-13 @ 23:36:13
Postat av: Pappa

Det är roligt att läsa vad du skriver, man får ju en bild av hur det är. Men som jag tidigare har sagt "lämna inte ut allt om dig". Jag längtar efter dig och prata ihop dig med syrran i helgen vad vi ska göra nästa helg.



Puss & Kram från pappa

2009-05-16 @ 10:25:17
Postat av: cämill

hoppas du har de bra! puss

2009-05-16 @ 17:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0