God kväll!

Hej, har nu varit vaken i 3 h men innan ni blir chockade vill jag bara förklara för er att jag ska jobba natt. Jag drack kaffe vid 23 igår och somnade mellan 3-4. Sov alltså mer än 8h men det beror nog på att jag är förkyld, snörvlar hela tiden. Har äntligen köpt papper så jag slipper snyta mig på älsklingens tröjor, nejdå skoja. Det ska i vilket fall bli spännande att jobba natt för antingen händer en massa eller så händer ingetting.

Idag är det bara 2 dagar kvar tills babe kommer och i morrn när jag slutar är det bara en dag kvar, underbart. En som inte är utomlands iaf. Mor och far är på solsemester, dock inte tsms för det skulle ju vara konstigt. Svärföräldrarna ska också iväg snart och så åker babe hem, avis jag vill med sola. Jaja, blir väl några tripper till Italien i vår förhoppningsvis <3

Btw...
Kopiera denna text, och se vart folk vill placera dig: 1.Sinnesjuk 2.Jag vill gifta mig med dig. 3.Senfärdig 4.Härlig. 5.Kärleksfull. 6.Iskall. 7.Modig. 8.Dum. 9.Bortskämd. 10.Självsäker. 11.En jag tänker mycket på. 12.Sexig. 13.Glädjespridare. 14.Härlig utstrålning. 15.Otrolig! 16.Egoist. 17.Söt. 18."Player". 19.Den bästa! 20.Nörd. 21.Stillsam. 22."Vildsint" 23.Irriterande - Placera mig

XoXo Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

2 dagar är ju ingenting nästan =)

Vad svårt det där var, ska man bara ta en sak? Härlig tycker jag beskriver dig bra, även om det är långt ifrån tillräckligt ;)

Puss 2<3

2009-11-11 @ 17:55:12
URL: http://maccherone.blogg.se/
Postat av: thilla

du är min sessa med =) 19 säger jag!

2009-11-17 @ 16:38:34
URL: http://thillanilsson.blogg.se/
Postat av: Biz

nr 14^^

2009-12-07 @ 19:44:34
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0