9 månader!

Ah, idag är det alltså 9 månader mellan mig och älsklingen och att han är flera mil härifrån spelar ingen roll för han finns i mitt hjärta. Det har varit dom bästa 9 månaderna i mitt liv. Jag längtar efter att få tillbringa hela min framtid med min Marcus och göra allt det som man gör när man älskar varandra, vet att det alltid kommer vara vi två. Det kan tyckas barnsligt att säga så, man skrev sådant i 7an men det här är jag verkligen säker på, jag känner det så pass starkt i mitt hjärta helt enkelt.

Älskling jag älskar dig över allt annat, vilket jag tror du vet men det kan inte sägas en gång för mycket. Baradagar kvar tills vi är i varandras famnar igen och jag ska kyssa, krama dig och bara mysa, det ska bli underbart.

Kärlek


Snyggaste, finaste, underbaraste mannen i världen, mannen i mitt liv <3


XoXo Amanda


Kommentarer
Postat av: Marcus

Det har varit underbart och kommer alldeles säkert att bli ännu bättre =)

Var du tvungen att ta en nakenbild? ;)

Puss 2<3

2009-10-06 @ 19:13:53
URL: http://maccherone.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja visst är han bra min gosse! Det är ju jag som har uppfostrat honom.

Din blivande svärmor:)

2009-10-06 @ 21:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0