Uppdatering

Dags att uppdatera lite kanske även fast jag inte har speciell lust. Jag mår i af bra, har praktik på stroken där jag jobbade i sommras och det är intressant och skit roligt. Man känner verkligen att man går en termin högre, man klarar av mer och förstår mer och får göra mer.

I helgen var det mys med Frida och det var sketa roligt. Körslaget, god mat och snacks. I morrn blir det kanske också frida? Ring isf gumman...

Om 18 dagar kommer babe igen, längtar det ska bli så kul. Han stannar över helgen men kommer sen igen den 18 dec och då stannar han rätt länge va? Eller babe?

Har köpt alla mina julklappar+ 1 års present+födelsedagspresent (stolt) samt skrivit rim till alla så jag kan verkligen slappna av i julstressen. Kanske ska jag julpynta i morgon? Nej jag bara skojjade...

Ikväll blir det spaghetti och köttfärssås och sen efterrätt, grädde + daim+ maräng...:) hehe

XoXo Amanda

Kommentarer
Postat av: frida

Lätt despret imorgon :P KOM NÄR DU VILL!! =) Puss

2009-10-26 @ 17:09:44
URL: http://jacksonfriida.blogg.se/
Postat av: Marcus

Vilken lyxmat, vad avundsjuk jag blir... finns ju ingen daim här :(

18 dagar... nedräkningen har börjat :)

Puss 2<3

2009-10-26 @ 20:23:32
URL: http://maccherone.blogg.se/
Postat av: thilla

hehe ja norr!:P kom du! =D bara skoj. miss you 2. puss

2009-10-26 @ 20:54:45
URL: http://thillanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0